روش بازگرداندن کتاب

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های مرکز خرید پاریاب بوده است و مرکز خرید پاریاب در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

 

شرایط بازگرداندن کتاب

  اگر کتاب خریداری شده، ایراد در  جلد کتاب یا اشکال در صفحات داشته باشد.

- باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کتاب، به مرکز خرید پاریاب اطلاع داده شود.

- امکان عودت اشکال‏‏‌های ظاهری (پارگی جلد ، خط و خش روی جلد و مانند آن روی جلد و عطف) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کتاب ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کتاب مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی ، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با عرف را شامل می‌شود.

 

 اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

توجه : انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کتابی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کتاب استفاده نشده باشد.

- ز آنجا که مرکز خرید پاریاب یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کتاب طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کتاب به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

 - اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات مرکز خرید پاریاب (شماره تلفن 09123859256) اطلاع داده شود.

- اگر پس از دریافت کتاب مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا  12 ساعت ، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کتاب به عهده مشتری بوده و مبلغ فاکتور نیز پس از کسر کارمزد بانکی به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

- آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی12 ساعت پس از دریافت کتاب، به خدمات پس از فروش مرکز خرید پاریاب اطلاع داده شود.

- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از مرکز خرید‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده مرکز خرید حمل و نقل است و مرکز خرید پاریاب تنها در صورت تایید مرکز خرید حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

- کتاب آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی مرکز خرید حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش مرکز خرید پاریاب ارسال شود.

- در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به مرکز خرید پاریاب بازگردانده شود.

 

توجه:

پس از بررسی کتاب های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کتاب خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از  تحویل کتابی سالم و بدون ایراد، کتاب مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد مرکز خرید پاریاب در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت مرکز خرید پاریاب در قبال کتاب و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

 

 کتاب را چطور ارسال کنید؟

 - لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

- از ارسال کتاب بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش مرکز خرید پاریاب جداً، خودداری کنید.

- برای ارسال، باید کتاب در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شده و ارسال شود.

- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کتاب و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

- لازم است از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید و همراه کتاب ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.

- در صورتی که ساکن شهرستان ( غیر از تهران )  هستید، برای بازگرداندن کتاب از پست پیشتاز استفاده کنید.  لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کتاب به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و مرکز خرید تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با  ارائه فاکتور و قبض مرکز خرید پست بر اساس تعرفه‌های مرکز خرید پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های مرکز خرید، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.

- اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کتاب، با مرکز خرید پاریاب تماس بگیرید.

-- بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.

استان تهران - شهر تهران – تهرانپارس – خیابان 130 – پلاک 91 – طبقه اول

 مرکز خرید پاریاب از پذیرش حضوری مشتریان معذور بوده و صرفا ارتباط از طریق تلفن و ایمیل امکان پذیر است.

- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر مرکز خرید پست  باید  همراه کتاب  به مرکز خرید مرکز خرید پاریاب ارسال شود.

- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان مرکز خرید پاریاب، هزینه ارسال و دریافت مجدد کتاب، به عهده مشتری خواهد بود.

 

پس از رسیدن و دریافت کتاب توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

 - کارشناسان خدمات پس از فروش مرکز خرید پاریاب ایرادهای اعلام شده توسط  مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان مرکز خرید پاریاب تایید شود،کتاب تعویض خواهد شد.

- پس از دریافت و پذیرش کتاب توسط مرکز خرید پاریاب، بسته به نوع کتاب و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.

- از هنگامی که وضعیت کتاب در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

 از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

- با شماره تلفن 09123859256 تماس بگیرید.

- یا به kharid(At)paryab.ir با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.

 

- از کلیه مبالغ بازگشتی به حساب مشتری کارمزد قانونی کسر خواهد شد.

 توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

 

 

گروه طراحی وب سایت وبی ها
2019  مرکز خرید کتاب پاریاب -    طراحی شده توسط انتشارات پاریاب