بخورات

نام بخورکاربردمحدودیت
اسپندعمومی
جاویعمومی
حَمهاجِت – حلتیتتقویت انرژی همزاد
رفع مشکلات ارتباطی (آقایان)
فَستامَج – فاسوخ مغربیایجاد محبت (بین زوجین)

یهودیان مخفی 8

بهودیان ئر ایران

🔻کردستان(ایران)+(عراق)

✅حضور یهودیان از سبط بنیامین، در کردستان به زمان آشوریان و حدود 2800 سال پیش بازمیگردد
اما
حضور گسترده کابالیستها در کردستان عراق به همین قرون اخیر بازمی‌گردد؛ مثلا در سده هفدهم، از طریق افرادی چون حییم بن عطار مراکشی و شالوم(سليم) بن يوسف شبازی(شاعر نامدار یهودی) ساکن یمن فرقه کابالا در شمال آفریقا و یمن گسترش یافت.
که
بعنوان مثال کمی اینطرف تر، در این دوران؛ داخل تونس و الجزایر نیز برخی چهره های سرشناس یهودی رهبری حلقه های کابالا را به دست داشتند مانند مردخای بن موسی ساسون بغدادی که در بغداد حلقه متنفذی از فرقه کابالا پدید ساخت که تا سده بیستم در منطقه حضور داشت.

اسحاق بن موسی نیز درروستای حریر اربیل کردستان مستقرشد و خاندان حریری را بنیان نهاد که یکی از پسران اسحاق به نام پیناس در ماجرای شابتای زوی شرکت فعال داشت و دوپسر دیگر او به نامهای حییم و اسحاق حاخامهای شهر رواندوز اربیل بودند!!!

🔰یکی از نکات عجیب در مورد یهودیان کردستان، شخصی به نام داود الراعی است که به نوشته ربی تودلایی 15 سال قبل از اینکه تودلایی وارد ایران شود، به دلیل ادعای مسیح بودن، در ایران زندانی شد.
چندی بعد خود را آزاد کرد و در حضور پادشاه وقت ایران ظاهرا سنجر سلجوقی نامرئی میشود…
@kanzolasrar
🔻مازندران و گیلان

✅مهمترین شهر یهودیان در شمال کشور، شهر بارفروش بود که امروزه آنرا با نام بابل میشناسیم.

در یهودی محله ی بابل استان مازندران، یک مسجدی تاریخی بنام محدثین وجود دارد که به آن جمکران دوم هم گفته میشود
و در دودمان افشاریه در زمان پادشاهی نادرشاه افشار به دست محمد نصیر بارفروشی مشهور به «ملانصیرا» ساخته شد.

🔰مکان این مسجد در آن زمان در مرکز خانه ها و تجارت و اسکان یهودیان در شمال کشور بود که به دستور امام عصر ساخته و نماز جمعه اقامه شده است.

🔰 انتخاب این مکان به دست حضرت آنهم در میان یهودیان در یهودی محله و دستور به ملانصیرا که عارفی بزرگ بوده و مطمئنا در علوم باطنی نیز تبحر داشته خود حکایتی مرموز است!
که
کابالیستهای بابل در دو کنیسه خود در یهودی محله دست به اعمال خاصی زدند و نیاز به تقابل باطنی با آنها بود‌؛ باتوجه به اینکه یهودیان بابل اکثرا صهیونیست و کابالیست بودند و اغلب بعد از انقلاب اسلامی و یا در اوایل تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی به اسرائیل رفتند.

🔰 یهودیان در تغییر نام بارفروش به بابل نقش داشتند
و منظورشان از بابل (babol) همان بابل babel افسانه ای یهودیان است و به جهت علم گماتریا، تاثیر ارتعاش و انرژیهای دو نام بابُل و بابِل به یکدیگر نزدیک است و برای انجام یکسری اعمال همانند بابل باستان، موثر است؛ مانند نکته ای که در مقاله هاروت و ماروت نوشتیم.
@kanzolasrar
🔻آذربایجانات

در شهری مثل ارومیه یهودی بوده و هست و در دیگر شهرهای آذربایجان نیز مانند بوکان، میاندوآب، تبریز، سلماس، تکاب، نقده و مراغه زندگی میکنند
اما
مطمئنا به صورت مخفی حضور دارند چرا که مثلا حسنلو و تخت سلیمان تکاب برای کابالیستها از اهمیت زیادی برخوردار است
زیرا به اعتقاد کاباليستها و طبق نقل های شفاهی، محل زندانی و تنبیه کردن برخی ملوک سرکش از شیاطین به دست سلیمان نبی بود.

🔰دریاچه آذرگشسب نیز برایشان بسیار مهم است و تپه حسنلو همانند تپه سگزآباد در قزوین قدمتی حدود 8000 سال دارد و به عقیده کابالیستها دارای حکومتی با فرمانروایی خدایان باستانی بود که یهودیان تقریبا همزمان با کشف اسرار سگزآباد به اسرار حسنلو نیز پی بردند….

🔰دریاچه ارومیه نیز به دلایل مفصل برای کابالیستها پراهمیت است
و
از طرفی کوه سبلان وسهند و قبرستان یهودی کشف شده در پائین آن نیز جزو مناطق مهم برای کابالیستهای یهودی است.

🔰دشت مغان در اردبیل نیز برای دشمنان حائز اهمیت است تا حدی که در زمان پهلوی دوم، صهیونیستها و کابالیستها به بهانه مسائل کشاورزی در آن مناطق رفت و آمد داشتند و مستقر شدند.
دقیقا شبیه به بهانه ی آنها برای استقرار در قزوین که البته ظاهرا آنها در دشت مغان به دنبال چیزی بودند مانند منابع و آثاری از مغان باستان یا شاید تمدنی کهن!!!

🔰شیخ صفی الدین اردبیلی جدصفویان نیز در دشت مغان ساکن بوده است. واضح است که او در علوم خفیه متبحر بود و استقرار وی نیز در دشت مغان نیاز به تحقیقات بیشتری دارد چرا که ممکن است یهودیان در زمان وی نیز چشم طمع به میراث داشتند و شیخ صفی الدین اردبیلی به مخالفت و مقابله با آنها پرداخته باشد…

🔻🔻🔻🔻🔻🔻
❌مطالب تکمیلی این شماره، در گروه مفاتیح قرار گرفت‼️👇👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3546480781C3664f9714b

📝 احمدی تبریزی
📌 کانال #کنزالاسرار

جن مزعج

جن مزعج ذات دخانی دارند در اثر اعمال ما وارد زندگی می‌شوند و جن مزعج در اثر اعمال عمومی ما و گناهان وارد زندگی می‌شود
۱ این موجود کارکرد وسوسه کننده و آزاردهنده دارد و از لشکریان ابلیس است و ریشه نام آن ایجاد اذعاج و اذیت است و پایه کار آن بر اساس غرایز انسان است و انسان را می‌خواهد از حدود الهی خارج کند
در حالت عادی به لشکریان ابلیس اجنه مزعج گفته نمی‌شود مگر اینکه افراد مداومت بر گناه و ضابطه الهی داشته باشند و نخواهند ترک کنند
این موجودات حامل انرژی منفی هستند و این انرژی منفی ر روح فرد سکنا می‌گزیند و ثبوت پیدا می‌کند و راه توبه را سخت می‌کند
در روایات و اخبار برای هر گناهی یک موکل شیطانی نام برده شده است

مثلاً در روایات آمده است که طائف یک اجنه مزعج است مشکلات روحی ایجاد می‌کند نام مضحب را آورده‌اند که باعث گمراهی انسان می‌شود یا عارض باعث مریضی انسان می‌شود منتها اجنه مذعج خاصه ر بحث وسوسه‌گری هستند و اینکه انسان را به گناه وادار می‌کنند بعضی اوقات هم گناه عامل جذب این موجودات نیست و علت آن بعضی بی‌مبالاتی‌هاست مثل آداب فردی و بهداشتی در حمام و سرویس بهداشتی

جن ساکن

جن ساکن

تعریف

جن ساکن به جنی گفته میشود که در محل سکنی گزیده و انرژی او در آن محل است و در اصطلاح هم به جنی گفته میشود که به دلایلی در محلی آمده و در آنجا زندگی میکند و براحتی هم از محل خارج نمیشود و این موجودات نژاد خاصی ندارند و ممکن است از هر نژادی باشند و فقط در امتکن خالی از سکنه ساکن میشوند.

علل حضور

  1. در منازل قدیمی که کسی زندگی نمیکند این اجنه ساکن میشوند. زمان خالی از سکنه بودن که احتمال حضور این اجنه در آن مکانها را تقویت میکند در بعضی استانها میتواند حتی یکسال هم باشد ولی این مورد نمیتواند علت تامه وجود این اجنه باشد و علل دیگر هم برای آن لازم است وجود داشته باشد.
  2. دچار سحر شدن بعضی از منازل که یا دفنی است و باعث حضور موکل طلسم شده است و یا اینکه ساکنین قبلی طلسم شده اند و انرژی منفی این موکلین طلسم همچنان در آن محل وجود دارد. بعضی از سحر های یهودی به چهاردیواری منازل بسته میشود بطوریکه هر شخصی وارد آن منزل شود تنش های و درگیریهای متاثر از این موجودات را خواهد داشت.
  3. انجام گناهان جنسی خاص در منزل سبب تولید و تولد موجودات دخانی خاص از جنس جن در آنجا میشود و انرژی منفی این موجودات در آن محل باقی میماند. این مشکل در امکان سکونتی مثل هتل ها نیز ممکن است وجود داشته باشد و دانگیر همسایگان نیز خواهد شد.
  4. در منازلی که سقف بلند دارند(بیش از 3 یا 4 متر) رفت و آمد جن مذعج و ساکن در این منازل براحتی صورت میگیرد و لازم است حرز ابی دجانه در آن منازل باشد. منازل قدیمی اینطور نبوده ولی قصر ها اینطور بودند.

نشانه های مشکل

  1. گم شدن اشیا و انتقال آنها چون این موجودات بدنیال خرج شما از این منازل هستند تا راحت زندگی کنند.
  2. دیدن خواب سگ یا گربه سیاه توسط همه ساکنین در عرض یک هفته و یا مثلا دیدن این خواب توسط زن و شوهر در یکهفته به دفعات
  3. شنیدن صدای نامربوط از آشپزخانه یا کنار پنجره ، خصوصا پنجره ای که دید به حیاط یا کوچه دارد
  4. دیدن سایه های سیاه
  5. خیره شدن حیوان خانگی به یک نقطه
  6. حس کردن کسی در پشت سر انسان
  7. جو سنگین منزل
  8. و هر عالمل دیگری که باعث درگیری در خانواده شود.

فرق موکل طلسم و جن ساکن

فوق اصلی در علت حضور آنها در منزل است.

روش حل مشکل

  1. معاینه روحانی دقیق
  2. اصلاح سبک زندگی در 3 حوزه خوراکی ها ، اعمال عمومی و اذکار. در رابطه با خوراکی های وجود سرکه انگور سیاه و خرما کبکاب به تعداد 7 عدد یا 21 عدد ناشتا لازم است و مانند موکل طلسم و هاتف ذات جن ساکن هم به موارد حساس است ولی در کنار این موارد روزه داری نیز بسیار کمک کننده است و ابطال و رفع مشکل جلوی اثر آنها را میگیرد و همچنین رعایت دستورات شرعی نیز در آن منزل مفید است.
  3. در این راستا روی مقدار یک استکان سرکه سوره بقره و ذکر هوالشافی را 70 مرتبه روی آن بخوانید. سپس به اندازه 2 تا 3 برابر به آن آب اضافه کرده و آنرا 40 روز پشت سر و بی وقفه به منزل اسپری کنید.
  4. پخش قرآن با صدای نسبتا بلند(برعکس موکل طلسم) بطوریکه در طول روز از سوره بقره استفاده کرده و در طول شب سورهای انتهایی قران(مثل سوره معارج ، منافقون و خصوصا سوره جن) را پخش کنید.
  5. خواند ذکر هوالحفیظ توسط ساکنین به تعداد ابجد حفیظ یا ابجد اسم شخص یا ابجد اسم مادر یا بدون تعداد تا 200 یا 300 مرتبه
  6. عملیات رفع مشکل توسط علم الکتابه(نسخه داده شده و خانه حصار میشود)، علوم ارتکاذی( داده شدن اذکار ثبا تعداد خاص در ساعات خاص توسط استاد عامل) یا علم تحرر(انجام دستوری روی آب ، سرکه یا گلابو اسپری و غسل با آن) و این موجوات بدین طریق کم کم بدون اذیت خارج میشوند.

نکته

به هرکسی نباید کار رفع مشکل را سپرد چون ممکن است باعث زجر این موجودات شده و بدتر ثبه ساکنین آسیب میزنند و راه حل درست این است که این موجودات باید با یک زبان خاص از زندگی در این منازل منصرف شده و قصم های خاصی داده شوند تا این موجودات محل را ترک کنند زجر ف ترد و شکتن این موجودات اشتباه است.

حقایق عجیب و باورنکردنی درباره جن‌ها/ علائم حضور اجنه در خانه

علم الاسما

علم الاسما اینطور تعریف میشود که هر یک. صورت‌های اصطلاحاً بگیم موجوداتی که در عالم ارواح هستند هر یک از این صورت‌ها خوب شاید به جرات میشه گفت که وظایف به خاص خودشون رو دارند و هر دسته‌ای هر گروهی هر جناحی از اونها طوایف مختلف داره حتی ادیان مختلف دارند و تعصبات خاص خودشون رو دارند و عرض کنم خدمت شما که هر یک از اون‌ها حتی به مخالفت های همدیگه دارند و مهمتر. همه تفکیک جنسیتی دارند یه اختلاف جنسیتی بین اونها وجود داره یه تضادی بین اونها وجود داره اما وقتی که ادله کلام جناب علامه آملی رو آوردم دلیل داره که چرا این صحبت‌ها رو چرا این سخن‌ها رو چرا این جملات رو اینجا بنده آوردم دلایل مختلف داره

یکی اینکه ادله قرآنی داره ادله قرآنی اینکه وجود. ماورا الطبیعه در طبیعت و یا نزول ماورا الطبیعه در طبیعت یه کلامی ادله قرآنیه مثل وجود و تصرفات و اعمال و وظایف چهار ملک اعظمی که در کلام علامه هم اومده اینها به اصطلاح هبوط زمینی دارند خب حالا مراتب دارند میرن ولی خوب در کل به حسب وظایف خودشون رفت و آمدهایی به این دنیا دارند. و یک بعد برای ماورای طبیعت هست که یه چیزی خارج از طبیعت میاد و یه تصرفاتی رو انجام میده بر حسب وظایفش کارهایی را انجام میده و برمی‌گرده و میره اما مسئله اینجا هست که خب بعضی از دوستان متوجه این قضیه نمی‌تونن بشند که ذات همه اینها یک جنسه و این ادله حکمت امیرالمومنین هم داره ادله دوباره قرآنی و. اهل فلاسفه و حالا خلاصه اگر بخوام بگم ادله علامه آملی رو داره اگر بخواهیم از دیدگاه علامه هم نگاه بکنیم خب این‌ها حقایقی هستند که وجود دارند خوب و بعضا نفس آدمی اجازه نمیده بعضاً حرکت‌هایی که انسان‌ها انجام میدن اجازه نمیده که انسان با وراء طبیعت خودش با ماورا ارتباط برقرار کنه هستند

یک انسان چطور میتونه به ورای طبیعت خودش متصل بشه اونجا هم توضیح دادیم گفتیم که انسان در صعود برزخی هست که از برزخ وجود خودش رد بشه و به از حمد لسانی رد بشه به حمد فعلی برسه و از افعالی که انجام میده به حمد حالی برسه که در اونجا اکتشافات روحانی برای او رخ بده هر یک از اینها چه کلام علامه باشه چه عدله‌های نهج البلاغه و حکمت و قرآنی و فلاسفه و احادیث باشه همه اینها. نشانگر یک چیزه و اون میدونی چیه و اون و اون علمیست به اسم المول اسما همه صور همه موکلین همه ارواح اسم دارند اسم دارند مثال میگم جبرئیل ما میگیم میکائیل ما میگیم فلان به مثال اونایی که اهل احضارات هستند بیشتر با این سروکار دارند هر یک از اینها اسم هایی داره و دونستن این اسم‌ها. صدا کردن اون اسم‌ها جوهره‌ای که برای هر یک از اینها وجود داره طوایفی که برای این‌ها وجود داره تضادهایی که در خود وجود این‌ها وجود دارند خوب همه این‌ها یک چیزه و اون اسمه و اون لفظ همه علائمی که شما می‌خونید اونایی که احضارات کار می‌کنند اونایی که در بحث علوم غریبه فعالیت دارند خب ببینید یه جایی در این نقطه که از علامه برای شما ارسال کردم یه جایی نوشته که. از آثار وجودی ماوراطبیعه در طبیعت که میکائیل و جبرئیل و اسرافیل و عزرائیل می‌شه

خب در عرفان تعبیر به اسماء و صفات داره در بحث‌های بوس عرفانی این‌ها همون از چرا دارن میان چرا یکی احضار می‌زنه یه موکلی میاد چرا یه کاری یکی انجام میده و میتونه جواب بگیره یکی انجام میده و نمیشه جواب نمیتونه بگیره علت این همه اعمالی که توی علوم غریبه وجود داره علت این همه تفاوت سلیقه هایی که توی علوم غریبه وجود داره چیه. یا مثال میگه چرا این همه عزائم در بحث احضارات وجود داره چرا این همه راه و شیوه وجود داره جواب دادن به اینها خیلی ساده است اما درکش برای جامعه مجازی ما به عنوان کسانی که فعال هستند تو بحث علوم غریبه بسیار دشواره یا نمی‌خوان بپذیرند بنا به دلایل مختلف که یکیش بعد مادی اونها هست بعدهای اقتصادی داره براشون نمی‌صرفه که بخوان اینا رو قبول بکنن شاید برای شما خنده دار باشه ولی بله پول. و شهرت یا بعضاً خیلی چیزهای دیگه باعث میشه که نفر نپذیره واقعیت رو یه بحث دیگشم هست که نفر واقعا نمیدونه یا می‌دونه و عمداً نمی‌پذیره و چیزی نمیگه یا نمی‌دونه و از سر جهلش هست که داره جدال می‌کنه این دوتا متفاوت از همدیگه هستند پس هر یک از این صحبت‌ها هر یک از این ادله‌ها بحث داره برای خودش اصلا ما بخواهیم بشینیم صحبت بکنیم تک تک کلمات که الان در این یک نکته جناب آملی اومده از دیدگاه او چه چیزهایی نگارش شده خوب. خودش ادله قرآنی آورده خودش بحث حکمی آورده همه اینا رو یه جا جمع‌بندی بکنیم خودش یه عالمه حرف داره برای گفتن

اما من یک نقطه می‌خوام بگم خدمت دوستان و اون رسیدن به علم الاسماء است رسیدن به علم اسما همون اسمایی که آدم را اشرف مخلوقات و خودش رو خلیفه الله تونست که به اون مرحله به اون مقام برسونه چی بود گنجینه اسما الهی که در وجود آدم علیه السلام نهفته شد همون بحث قرآنی که توی. بقره هم به اون اشاره شده بخشی از بقره اشاره می‌کنه که اسم‌هایی به آدم یاد دادیم که به واسطه اونها که به خاطر اونها داشتن دانش آدم به اون اسما ملائک کم آوردن و سجده کردند که حتی بحث بحث شیطان رو هم مطرح کردیم تو اون کانال شخصی مون که اون هم دلایل خاص خودش رو داره و اونم از جبهه امتحان آدم یا همون اساس فلسفه خلقت اونم باید وجود داشته یزیدی هم باید وجود. یه بدی باید وجود داشته باشه که قابل به درک باشه برای انسان که خوب خوب معنا پیدا کنه امام حسین معنا پیدا کنه عبودیت معنا پیدا کنه و همه اینها یه وجه مشترک داره

همه دعوا انسان در مکاتب مختلف چه بحث علوم غریبه باشه احضارات باشه طلسمات باشه چه بوس عرفانی باشه همه اونها از دیدگاه من به یه نکته برمیگرده و اون رسیدن انسان به وصل شدن انسان به گنجینه است که در درون او نهفته شده و او حاصل نمیشه جز به. صعود برزخی که انسان از برزخ برزخ وجود خودش که یک طرفش طیف روحانی یک طرفش مرکب جسمانیه از او گذر کنه و به از فعل‌ها گذر کنه و به مقام عالی برسه پس یه نکته وجود داره و اون علم الاسما هست همون بحث وجود ملائکه و وجود موکلین و عالم ارواح و حتی ارتباط با اونها و کشف اونها و عرض شود که همان عالم مثال و صعود برزخی که صحبت میشه باز به این نقطه برمیگرده حتی اینکه. چرا همه چی اسمی داره چرا اصلاً ببینید یه موکلی رو شما میخوای دعوت کنی ساده می‌خوام بگم یه کتابی رو می‌خونی یه کتاب احضارات می‌خونید یه عظمتی نوشته عزیمت ۸۰ درصدش فقط اسم‌ها هستند اصلاً قسمی که یاد میده یا مثال میگم تو علیکم میخواد دعوت بکنه حتی درخواستش از خداوند هست خب وقتی از خداوند می‌طلبه این مثال موکلی از فلان موجود میخواد فلان کاری رو درخواست بکنه به واسطه اون انجام بشه حتی او هم. چیه وصل شدن به این گنجینه اسماء الهی که در درون وجود هر انسانی وجود دارد منتها غافل از آنیم و نرسیدیم به اون و در این برزخ گیر کردیم اساس خلقتمون رو فراموش کردیم

پس یک نقطه‌ای رو می‌خوام خدمتتون بگم که حقیقت بحث احضارات و نمی‌دونم احضار یکی ادعا می‌کنه احضار موکل می‌کنم و فلان از این ادعاها زیاد دیدیم ما زیاد دیدیم که نفرات بیان و ادعا بکنند دریغ از ۱ واقعیت پس این‌ها خیلی از این نفرات خیلی از این شرایط واقعیت ندارند به دلایلی که الان می‌خوام خدمتتون بگم یکی اینکه ببینید اهل احضارات چرا چله می‌کشند یا این همه کتاب علوم غریبه است. چرا دعاهای متفاوت نمی‌دونم چرا عزائم مختلف آورده شده و چرا نفراتی که اهل علوم غریبه هستند کتاب‌ها رو برید نگاه بکنید همش پر چله است

مثلاً چرا این همه چله می‌کشیدن چرا این همه اعمال انجام می‌دادند ذکر می‌گفتند در خلوت خود ببین خیلی جاها دعوت به خلوت شده خود شیخ بهایی خیلی از جاها دعوت به خلوت کرد یا خود علامه خیلی جاها صحبت از این کرده که انسان باید در خلوت خودش در شب خودش. اعمال عبادی که داره به صورت خفا یا خیلی جاها هست میگه آنکه سحر ندارد از خود خبر ندارد یعنی به اعمال عین اعمالی که در سوره مزمل آورده شده به اون‌ها اشارت داره یا خیلی از عرفای ما خیلی از شعرای ما همه این‌ها اشاراتی به اینها داشتند که انسان باید یک خلوتی با خودش داشته باشه به خصوص که الان بحث ما در مورد. علما یا نفراتی هست که چله نشینی می‌کنند یا اذکار و اعمال به خواسته رو دارند انجام میدن همه این‌ها دارن تلاش می‌کنند که به اون گنجینه وجودی خودشون برسند به اون گنجینه اسماءالله درونشون برسند ببینید

از دیدگاه من اون صفت‌هایی که برای خدا آورده شده و از دیدگاه علم الاسما اونها اسم نیستند بلکه تعریف از خداوند هستند بلکه. توصیف هستند که خدا رحیمه خدا کریمه خدا بزرگ خدا نمیدونم قویه فلانه همه اینها اوکی اینها برای شناخته اجمالی ذهن با اینکه شناخت حاصل نمی‌شه شناخت کامل از اینها حاصل نمیشه ولی خب برای اینکه ذهن ناقص انسان یک تصوراتی یک در واقع یک تخیلاتی به شناخت اجمالی از خداوند داشته باشه صفت‌هایی رو برای او قائل شدند و خوب. این‌ها توصیفاتی است که وجود دارد بین اون کلامی که با بسم الله الرحمن الرحیم شروع می‌شه خب خداوند رحمان خداوند رحیمه خداوند بخشنده است غفور فلانه خب این‌ها تعریفه این‌ها اسم نیستند منظور من از گنجینه اسما الله گنجینه‌ای است که به آدم علیه السلام میاد شما فکر کنید مثال میگم آدم علیه السلام چه چیزی رو میدونست که انسان به عنوان خلیفه الله پذیرفته شد. یا آدم علیه السلام چه چیزی می‌دونستی خدا بهش چه چیزی رو یاد داد که باعث شد که ملائکه بهش سجده کنند و از حتی مقامش از ملائکه هم بالاتر رفت حالا با اینکه کلام امیرالمومنین هم هست

ادله نهج البلاغه‌ای یا حدیثی هم هست که یه جاهایی انسان از معذرت می‌خوام از همار هم پایین تر میاد از یک حیوان چهارپا هم معیارش عیارش پایین تر میاد یه جایی هم هست نه با خودش با نفس خودش با درون خودش کار میکنه. میشه همون چیزی که در درون خودش بود و میشه بالاتر از ملائکه مقامش میشه خیلی بالاتر خیلی والاتر و خیلی با کیفیت تر این دوتا با هم خیلی فرق دارند اکثر آدمایی که شما امروز می‌بینید همشون نماز می‌خونن نمی‌دونم حتی این اعمال شرعی که انجام میدن این لسانیه این حمد لسانیه تازه به فعل نتونستن برسن نماز می‌خونه فلان انجام میده تولید مثل می‌کنه غذا می‌خوره یه کاری داره دنبال معاش خودشه. این یکی یه در حد ظاهریه ولی اون چیزی که حقیقت انسانه از جدای از اینهاست و یک بعد روحانی یک بعد لطیفی دارد رسیدن به عالم معنا درون وجودی انسان رسیدن به گنجینه اسما الله و رسیدن به علم الاسما طرق مختلف خودش رو داره که در مرحله اول عبور انسان از برزخ خودشه انسان حقیقت انسان اینه که تو برزخ خودش برزخ بین جسم و مرکب و اون چیزیه که بهش سوار هست.

اون روح لطیفی که بر روی او گماشته شده انسان در برزخ این دوتا هست و این‌ها لطایف خاص خودشون رو داره صحبت کردن در مورد این‌ها ترقی در این مقام‌ها رسیدن به یک حمدها و حمله‌های حالی رسیدن به مقام‌های عالیه رسیدن به اون معنای واقعی انسان رسیدن به اون معارف و معرفت‌های وجودی یک انسان هست که او را میتونه بالقوه بکنه میتونه. از فعل به قوت برسونه و اونجا هست که یک نفر می‌تونه مدعی بشه که بله من من میتونم کشف بکنم من می‌تونم مثال میام فلان عمل رو تو علوم غریبه انجام بدم یا من می‌تونم نمی‌دونم موکلی ببینم یا موکلی داشته باشم موکلی دارم یا ازش خبر میدم یا ندارم همه اینا اون موقع است نه الان نه الانی که هر کسی از پا میشه دو خط کتاب میخونه مدعی میشه که من احضارات میدونم من فلان علم رو میدونم در حالی که. خیلی جاها از این کتاب جلدهای مختلف کتاب هزار و یک نقطه جناب علامه آملی خیلی جاها آورده برای مناسبت‌های علوم غریبه برای علوم مختلف در این رشته عالم غیب چی آورده میگه تا صعود برزخی نباشه هیچ یک از اینها حاصل نمی‌شه فقط زحمت جان رو داره عین اون مسئله از طرف طلسم می‌نویسه نفر یه طلسم می‌نویسه یا افق می‌نویسه میده دست مردم اگر اون فعال نباشه چیه. اگر اون در حالت حالیه سالک نوشته نشده باشه با اینکه سالک نیاز به این چیزا هم نداره

اون کسی که رونده راهه اون کسی که به حمد حالی رسیده نیازی به داشتن و نوشتن طلسمات و اینجور چیزا نداره کسی که در این مرتبت نیست و داره کار دعانویسی می‌کنه صرفاً جوهریه که روی کاغذ پاشیده شد صرفاً یه جوهریه که نقاشی کشیده شده چه اثری نداره ولی وقتی میگن که یه نفری یه طلسم می‌گیره دعایی نوشت و اثرات داشت و فلان داشت و. تغییرات فعل انفعالات در زندگی یک نفر در طبیعت یک نفر در طالع یک نفر در وجود یک نفر داره اثر می‌ذاره این بحثش جداست این یه بحث دیگری است اصلا این یه حالت‌های روحانی این یه حالت‌های وصل شدن به اون گنجینه است این یه حالت‌های بسیار معظمیه که نفر رو مقدس میکنه نفر مقدس شده به وجود میاره و این مدام در بعضی ها مدام هست بعضی ها متصل بعضاً قطع میشه. باز این خودش مراتب داره یکی هست دائم در این وضعیت همون دائم الصلات در این وضعیت مونده و مثل کسی است که دائم الوضوعه مثل کسی است که دائم الذکره مثل کسیه که دائم وصله دائم وصله نیازی نیست که مثلاً رمل بزنه احضار بزنه فلان کار بکنه ببینه که فلانی مثال میگم سحر داره یا نه همین که یه لحظه نگاهت بکنه میفهمه اندرون رو میخونه اصلا مطالعه میکنه که این کجا بوده از کجا اومده داره به کجا میره پس. غول نفرات مجازی رو نخوریم هر کسی متاسفانه یه کانال می‌زنه یه تریبونی داره یک منافعی بهش میاد

خب یه کانال میزنه ادعا می‌کنه آقا من مدعی طب سنتیم چرا چون می‌خوام محصول بفروشم آقا من مدعی علوم غریبه‌ام چرا چون می‌خوام پول در بیارم دعا بفروشم پول در بیارم من مدعی درمان فلان موضوع هستم چرا چون می‌خوام ازش پول در بیارم اگر اینجوریه این علوم به درد نمیخوره نرید دنبالش اگر نه جواب میگیرید از یه سیستمی از یه کسی از یه. مرحله‌ای از یه مرتبتی تحقیق بکنید کورکورانه نرید دنبالش که این منشأش از کجاست این هم باز مراتب داره یه جایی می‌بینی مثلاً شاید همه شما شنیدید که میگن فلانی شیطانی کاره فلانی قرآنی کار می‌کنه فلانی نمی‌دونم یهودیه فلانی چی چیه خب این تعابیر واقعی ها واقعیه یه جایی می‌بینید نفر در ازای به کنار گذاشتن دین خودش در ازای نمیدونم بی احترامی ها و فلان ها و مقاصد مختلفه که وجود داره. چی میشه اتصال پیدا میکنه به کجا اتصال پیدا می‌کنه به جایی که نباید یادتون باشه در ویس اول گفتم که حتی در عالم ارواح هم ادیان وجود دارد پیام آوران امامان معصومینی که از به حسب وظایف الهی خودشون اومده بودن پیام رسان الهی بودند

اینها فقط امام و پیغمبر من و شما نبودند امام امامی و پیام آورانی بودند که به عالم ارواح هم چی داشتند. تسلط داشتند بر اونها امامت داشتند و اینجاست که یه عده‌ای از اونها مسلمان در عالم ارواح عده‌ای از اونها مسیحیه تابع ولایت ببخشید تابع ولایت عیسی بن مریم یه جایی تابع توراتن یه جایی تابع زبورن هر کتاب آسمانی که اومده هر فرمانی که اومده هر امامی که اومده اینها توابع خاص خودشان را دارند بیعت های خاص خودشون رو دارند این نیست که مثلاً یکی از راه برسه و. به خود که نمیدونم بدون هیچ مقدمه‌ای بدون هیچ شناختی بیاد و مدعی این مسائل بشه اینجوری نیست در بحث خود احضارات یه مسئله مشروعیت وجود داره این مشروعیت خودش ۴ تا قسم داره یه جاهایی دو اعمالش ۴ تا قسم داره که از آیاتی از چند کتاب آسمانی زبور و تورات و انجیل و قرآن قسم یاد میشه و اون موکلین که اگر تابع فلان دینی اگر تابع فلان کتابی اگر از فلان دسته هستی مثال میگم فلان کس را رهاش. حتی این قسم‌ها هم وجود داره و واقعیه و دیدیم نفراتی اساتیدی حضوراً این کارها را انجام دادن و و واقعا یک فعل و انفعالاتی در نفراتی که به عنوان مراجعه کننده اومده بودند رخ داده

این‌ها واقعی هستند بحث مسروات باشه بحث ادیان باشه که در این‌ها وجود دارند همه اینها مسئله‌هایی هستند که در بحث به اصطلاح عالم ارواح به وجود میاد و این‌ها وجود دارند و واقعی هستند اما خب عرض کردم خدمتتون برخی از نفراتی هستند که بر حسب. منافع خودشون اصلاً دنبال این چیزا نیستند که مثلاً شناخت داشته باشند آگاهی داشته باشند بتونن به اون مراتب درونی خودشون متصل بشند فعل و انفعالاتی در آنها رخ داده باشه نه صرفاً از حیث ظاهری و نقاشی دارند علوم غریبه کار می‌کنند.

کانال عصر آگاهی

اصراف عمار مکان

اصراف عمار مکان یه کار خاصیه یعنی اون اجنه ساکنی که در منزل هستند دارن زندگی می‌کنند به طور طبیعی ما اینا رو از خونه بیرون کنیم تا مثلاً یه کار روحانی انجام بدیم حتی در دعانویسی به شکل تخصصی برای همه دعاها نیازی نیست تو بحث علم اصول عاملیت در موردش بحث میشه که کجاها باید انجام داد مردم بعضیاشون میان همینجوری. اسراف آمار مکان برای هر کاری انجام میدن بعدم حالا یه نفر اومده بود می‌گفت من یه اصراف عمارمکان انجام داده بودم چند سال پیش و دعای بازگشت نخونده بودم !

اصراف عمار مکان در جاهایی جایز هست و در همه جاها نیازی نیست و حتی ممکنه اینا برگردن به انسان آسیب بزنند ذکرتونو بگید.

قانون نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس

قانون نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس

ماده­۱ـ کلیه دستگاههای اجرائی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶/۷/۸ و نهادها و سازمان­های وابسته به قوای سه­گانه کشور مکلفند ضمن احراز تابعیت جمهوری اسلامی ایران و شرایط خدمت نظام وظیفه عمومی (پایان خدمت یا معافیت دائم) در انتصاب افراد به مشاغل حساس موضوع این قانون، وجود یا فقدان شرایط مقرر در ماده (۲) این قانون را از مراجع سه­گانه شامل وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضائیه استعلام نمایند. چنانچه انتصابی برخلاف استعلام صورت­گرفته در مورد بندهای «الف»، «ب»، «ت»، «ث»، «ج»، «ح»، «خ» و «ذ» ماده أخیرالذکر صورت پذیرد یا بدون استعلام، انتصاب انجام شود، انتصاب مذکور کأن­لم­یکن بوده و مرتکب یا مرتکبان به محرومیت از حقوق اجتماعی درجه (۵) موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲/۲/۱ محکوم می­گردند. در خصوص سایر بندهای ماده (۲) این قانون، مطابق مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با حراست­ها و قانون تمرکزِ اطلاعات، عمل می­شود. تبصره۱ـ مراجع مذکور موظفند ظرف یک ماه از دریافت استعلام، نتیجه را اعلام نمایند. چنانچه در مهلت مقرر پاسخ داده نشود، استعلام، مثبت تلقی می شود. تبصره۲ـ سایر دستگاهها موظفند همکاری لازم را با مراجع استعلامی مقرر در این قانون به­عمل آورند. تبصره۳ـ قوه قضائیه درباره بندهای «ت»، «خ» و «ذ» و وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره سایر بندهای موضوع ماده (۲) این قانون اعلام­نظر می­کنند. در صورت نظر منفی هر یک از مراجع سه­گانه مذکور، این نظر برای مرجع استعلام­کننده لازم­الاتباع است. در موارد اختلاف بین وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، چنانچه فرد مورد استعلام حائز امتیازاتی است که برای تصدی سمت موردنظر جایگزین ندارد و یا یافتن جایگزین، متعذّر است، بالاترین مقام دستگاه مربوط ظرف پنج روز درخواست خود را با ذکر ملاحظات خاص خود برای «کارگروه (کمیته) تعیین صلاحیت بین دستگاهی» ارسال می­کند. دبیرخانه این کارگروه در «شورای هماهنگی اطلاعات»، مستقر و دبیر این شورا، دبیر کارگروه مذکور (بدون حق رأی) خواهدبود. کارگروه به این نوع درخواست­ها با حضور نماینده تام­الاختیار وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و حراست دستگاه مربوط رسیدگی و اتخاذ تصمیم خواهدنمود. تصمیمات متخذه کارگروه، برای دستگاه استعلام کننده الزام­آور است. تبصره۴ـ ضوابط و مقررات این قانون نافی اختیارات موضوع مصوبات مربوط به صلاحیت­های قانونی مقرر در قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش مصوب ۱۳۷۴/۶/۱۴ و قانون تسرّی قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش به کارکنان سایر وزارتخانه­ها و سازمان­ها و مؤسسات و شرکتهای دولتی مصوب ۱۳۷۵/۲/۹ و مصوبات شورای­عالی انقلاب فرهنگی نمی­باشد. تبصره۵ ـ استعلام و انتصاب در خصوص نهادهای تحت امر مستقیم مقام معظم رهبری مانند نیروهای مسلح، منصوبان مستقیم مقام­ معظم ­رهبری و انتصاب مقاماتی که در قانون اساسی تشریفات خاصی برای آن پیش­بینی­شده و کارکنان قوه­قضائیه (اعم از قضات و کارمندان) که صلاحیت آنها توسط حفاظت اطلاعات مربوط احراز و اعمال می­گردد، منوط به تصمیم مقام منصوب­کننده خواهدبود.

ماده۲ـ انتصاب اشخاص ذیل در مشاغل و پستهای حساس ممنوع است: الف ـ کسانی که خود، فرزندان یا همسر ایشان تابعیت مضاعف دارند. تبصره ـ این بند نافی اعمال ماده (۹۸۹) قانون مدنی مصوب ۱۳۰۷/۲/۱۸ و اصلاحات بعدی آن و ماده (۹۸) قانون مدیریت خدمات کشوری نمی باشد. ب ـ کسانی که به اسلام، نظام جمهوری اسلامی، ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی اعتقاد و التزام عملی ندارند. تبصره ـ اقلیت های دینی شناخته شده در قانون اساسی صرفاً از شرط اعتقاد به اسلام معافند و سایر شرایط قانونی تصدی مشاغل حساس را باید دارا باشند. پ ـ کسانی که در جهت تحکیم مبانی رژیم سابق نقش مؤثر داشته اند. ت ـ کسانی که به مجازات جرائم خیانت در امانت، کلاهبرداری، اختلاس، ارتشاء و تصرف غیرقانونی در اموال عمومی محکوم شده اند. تبصره ـ در تصرف غیرقانونی در اموال عمومی، محکومیت قطعی به مجازات درجه (۱) تا (۵) مقرر در قانون مجازات اسلامی ملاک عمل است. ث ـ وابستگان تشکیلاتی به احزاب، سازمان ها و گروههای محارب، معاند و غیرقانونی ج ـ مظنونان و مرتکبان جاسوسی به نفع بیگانگان و ارتباط با اتباع بیگانه ای که مراکز امنیتی و اطلاعاتی مستنداً آن را نهی کرده اند. چ ـ آمران و مباشران راه­اندازی شبکه های ماهواره ای و وبگاه(سایت)های اینترنتی ضداسلام، ضد مذهب رسمی کشور و ضد انقلاب و فعالان علیه نظام و عوامل مرتبط با آنها و نیز فعالان در نشر و انتشار موارد مستهجن در فضای مجازی ح ـ استعمال کنندگان و معتادان به مشروبات الکلی، موادمخدر و روانگردان خ ـ محکومان به قاچاق مواد مخدر و روانگردان، سلاح و مهمات جنگی و همچنین کسانی که به جرائم علیه امنیت داخلی و خارجی و حدود شرعی محکوم شده اند. د ـ مشهوران به فساد و متجاهران به فسق ذ ـ کسانی که در جریان تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی، متخلف شناخته شده و توسط مراجع قضائی به مجازات تعزیری قطعی درجه (۱) تا (۵) محکوم شده­اند. تبصره ـ چنانچه در تمامی موارد فوق، خلاف آن در مراجع صالح قضائی اثبات یا حکم برائت صادر شود، ممنوعیت مذکور رفع خواهدشد.

ماده­۳ـ مصادیق مشاغل حساس هر دستگاه بر اساس مؤلفه­های (ضوابط) زیر و به پیشنهاد بالاترین مقام دستگاه و تأیید کارگروهی متشکل از وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، سازمان اداری و استخدامی کشور و نماینده تام­الاختیار دستگاه مربوط، تعیین می­شود: الف ـ دسترسی به اسناد، مدارک و اطلاعات طبقه­بندی­شده (سندی یا رقومی) ب ـ دسترسی مستمر به اماکن و تأسیسات دارای رده حفاظتی بر اساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی و شورای امنیت کشور پ ـ دسترسی مؤثر و مستمر به شخصیت­های حفاظت­شده بر اساس مصوبات شورای امنیت کشور ت ـ ارتباط مستمر با اتباع بیگانه ث ـ تأثیرگذاری تصمیمات در حوزه­های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ج ـ اختیارات کلان مالی تبصره ـ محل برگزاری جلسات کارگروه موضوع این ماده در وزارت اطلاعات است.

ماده۴ـ معاونان و مشاوران رئیس جمهور و قائم­مقام آنها، قائم­مقام، معاونان و مشاوران وزرا، رؤسا و مدیران عامل، مدیران کل و همطرازان آنها در وزارتخانه­ها، سازمان­ها و شرکتهای دولتی، مؤسسات و نهادهای عمومی غیر­دولتی و دستگاههایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر یا تصریح نام است، از قبیل: شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانکها و بیمه­های دولتی و مدیران سیاسی اعم از سفرا، استانداران، کارداران، رایزن­ها، فرمانداران، بخشداران، شهرداران به استثنای نهادهای تحت امر مستقیم مقام معظم رهبری مانند نیروهای مسلح و منصوبان مستقیم مقام معظم رهبری و مشاغلی که برای انتصاب اشخاص در قانون اساسی تشریفات خاصی برای آن پیش­بینی شده و کارکنان قوه قضائیه (اعم از قضات و کارمندان) که صلاحیت آنها توسط حفاظت اطلاعات مربوط احراز و اعمال می­گردد، در زمره مشاغل حساس محسوب شده و مشمول مقررات این قانون می­باشند. این قانون نافی اختیارات وزارت اطلاعات در مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با حراست­ها و قانون تمرکز اطلاعات نیست. تبصره ـ در مواردی که انتصاب یا انتخاب اشخاص در مشاغل حساس موضوع این قانون به عهده هیأت یا شورایی به صورت جمعی باشد، چنانچه پاسخ استعلام ، منفی باشد، رأی­گیری به­صورت علنی برگزار می­شود و صرفاً اعضای دارای رأی مثبت در هیأت یا شورا متخلف محسوب شده و به مجازات مذکور در ماده (۱) این قانون محکوم می­گردند. ماده۵ ـ وزارت اطلاعات موظف است با همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور ظرف سه ماه از تاریخ ابلاغ این قانون، آیین نامه اجرائی آن را تهیه کند و به تصویب هیأت وزیران برساند. قانون فوق مشتمل بر پنج ماده و یازده تبصره که گزارش آن توسط کمیسیون اجتماعی به صحن علنی تقدیم شده­بود، پس از تصویب در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ دهم مهرماه یکهزار و چهارصد و یک مجلس، در تاریخ ۱۴۰۱/۷/۲۰ به تأیید شورای نگهبان رسید.

متن قانون

شبهه درباره سوره جن

شبهه درباره سوره جن مظرح شده که آیا خواندن این سوره سبب جذب اجانین میشه؟

اساساً این یکی از ترس‌ها و واهمه‌های برخی از مردم هست

خیر ، بلکه سبب دور شدن اجنه و اجانین شرور میشه

به هیچ عنوان این قضیه استناد نداره و این فقط یک شایعه و یه حرف بی مبنا هستش که در جامعه پخش شده متاسفانه و. متاسفانه خیلی ها هم باور کردن در حالی که اینطور نیست از خود این سوره وفقش تکثیرش تکثیر برخی از آیاتش و سایر تصاریفی که میشه از این سوره درآورد در علوم ارتکازی یا کتابتی و حتی در علوم پنجشیری میشه برای دفع اجنه شرور استفاده کرد و هیچ مشکلی هم ندارد.

سایر مطالب مشابه:

تفاوت هیمیا و لیمیا

تفاوت هیمیا و لیمیا از علوم خفیه‌ای هستند که شما باید بدونید اینا قدیمی هستند و اسماشم مال قدیم هستش اساساً تعریف علوم خفیه در قرن حاضر کامل انجام نشده است.

عموماً یعنی بعضی از اساطیر همون میگن علوم خفیه چی هستش

علوم خفیه کله ثروت جفر رمل کله بوستر چیه که کیمیا لام لیمیا هیمیا و ریمیا درام اضافه کردن در حالی که اصلا شاکله منطقی علوم خفیه اینطوری نیست

شاکله علوم ففیه علوم تشخیصی داریم علوم کاربردی داریم ابتدای دوره معاینه اشاره شده ولی در مجموع شما باید بدونید علوم تشخیصی یه سری علوم تشخیصی تکنیکی داریم یه سری علوم تشخیصی روحانی ریاضتی داریم.

در علوم کاربردی هم علوم ارتکازی کلاً علوم ارتکازی فراموش شدند و خیلی کم بهشون پرداخته میشه علوم ارتکازی حالا در جای خودش صحبت میشه علوم کتابتی هستش اعترافی هستش و تعیین شیری که اینم باز تنشیتی‌ها هم کلاً کم بهش پرداخته میشه و اصلاً وارد یه بحث های کلاهبرداری شد متاسفانه هی میاد قدیمی هستند منتها فرقشون خیلی از افرادی هم که تدریس میکنند متوجه نیستند.

فرق‌های زیادی دارد چون اصلاً اینا حوزه کاریشون جدا هستش و مبنا و اون سکوی پرش استاد لیمیا و هیمیا با هم تفاوت است ریاضت‌های تفاوت دارد.

تفاوت اصلی لیمیا و هیمیا این هستش که هیمیا به اون فنی گفته میشه که با خود اون موجود دخانی که حالا از جنس جن باشه با این مستقیم در ارتباطن کامل در ارتباطن. ولی در لیمیا از اون نورانیت این قضیه استفاده میشه از اون دلی دیدن به چشم نمی‌بینه طرف ولی اون موجود مثل یک موجود محافظ یا مباشر یا مشاور کمک میکنه به این استاد.

دعاهای سوزاندنی

دعاهای سوزاندنی

دعاهای سوزاندنی در تفکر برخی از مردم ، نسخه‌های سوزاندنی چیز خطرناکی است . فکرمیکنند حتما یک چیز مقدس سوزانده میشود یا یک جنی احضار میشود یا همچنین چیزی . نقش فیلم ها و سریال ها در این قضیه کم نیست . در رسانه ها سوزاندن نسخه ها یا اشیاء ماورایی همواره ترسناک جلوه داده شده ولی حقیقتا همه ماجرا این نیست .

سوزاندن نسخه ها با توجه به خیلی نکات انجام میشود . از جمله :

🔻 سبک کاتب
🔻 محتوای نسخه
🔻 طبع سفارش دهنده
🔻 نوع نسخه

گاهی اوقات سبک کاتب با توجه به قدرت قلم و ریاضت هایی که میکشد ، نسخه های سوزاندنی بیشتر مینویسد . هیچ ربطی به خوب یا بد بودن نسخه هم ندارد .

گاهی محتوای نسخه ها اینطور است که باید سوزانده شود تا فعال شود . اینجا دو نوع نسخه داریم : یک سری از نسخه ها دقیقا نسخه‌های شیطانی است و اسماءالله (العیاذ بالله) سوزانده میشود که حرام است و عقوبت شدید دارد .

دسته بعدی نسخه هایی هستند که عمدتا طلسمات خاص یا اعداد هستند که فقط با سوختن روی ذغال یا در میانه آتش باید باشد تا فعال شود

.گاهی کاتبان بر اساس طبع صاحب نسخه ، طوری کتابت میکنند که نسخه مطابق طبع طرف باشد . مثلا اگر طبع صاحب نسخه آتشی باشد ، نسخه هم طبق آن کتابت میشود و اثر بیشتری هم دارد . اما محاسباتش راحت نیست و کار هرکسی نمیباشد .

نوع نسخه گاها این را میطلبد که آتشی باشد . مثلا نسخه های دفع سحر های محبتی لزوما بهتر است سوزاندنی باشد تا سحر به ساحر بازگردد

مجموعه ذکر علوی